You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Microsoft 365 (algemeen) > Uw contactinformatie bijwerken
Uw contactinformatie bijwerken
print icon

Systemen als Self Service Password Reset of Multi Factor Authenticatie gebruiken extra contactgegevens die aan uw account gekoppeld zijn.
Dit kan een persoonlijk e-mailadres zijn of een telefoonnummer.
In het geval uw het wachtwoord kwijt bent van uw account, kan er een sms of e-mail verzonden worden waarmee het wachtwoord hersteld kan worden.


U kunt deze informatie zelf bijwerken.
Navigeer hiervoor naar My Sign-Ins (microsoft.com)

 

Op de geopende pagina klikt u op Methode toevoegen.

Vervolgens kiest u of er een e-mailadres, de authenticator app (wanneer beschikbaar) of een telefoonnumer wordt toegevoegd.

Volg de instructies op het scherm en controleer de ingevulde informatie goed.

 

Na het opslaan van de gegevens is uw contactinformatie bijgewerkt.

Feedback
0 van 0 vond dit nuttig

Meld u aan om uw bestaande supportverzoeken bij te houden. Als u nog geen ticket hebt gemaakt, kunt u zich registreren of een nieuw ticket maken om te beginnen

scroll naar boven pictogram