You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Outlook Online > Contactpersonen en lijsten > Persoonlijke contactpersonen toevoegen
Persoonlijke contactpersonen toevoegen
print icon

Inleiding

Uw organisatie beheert alle interne adressen middels het centrale Adresboek. Het is dus niet nodig om collega’s of andere afdelingen binnen de organisatie in uw persoonlijke lijst met contacten op te nemen. Externe contacten kunnen hierin echter wel worden opgenomen.

 

Stap 1

Nadat u bent ingelogd in Outlook Online kunt u uw persoonlijke contacten eenvoudig bekijken en beheren. Klik hiervoor op de knop “Contactpersonen” aan de linker onderzijde van het scherm.

 

 

Stap 2

In de balk aan de linkerzijde van het scherm treft u een sectie ‘Contactpersonen‘ aan. Als u deze aanklikt treft u een lijst aan met uw persoonlijke contacten. U kunt ook zelf contacten toevoegen door op het PLUS-icoon te klikken en te klikken op ‘Nieuwe Contactpersoon‘. In het scherm dat verschijnt kunt u alle bekende informatie (naam, telefoonnummer, e-mailadres, bedrijf, etc.) invoeren.

 

TIP: Als u uw Office 365 e-mailadres ook gebruikt op uw smartphone of tablet zijn telefoonnummers en e-mailadressen uit uw adresboek en contactpersonen op deze apparaten direct beschikbaar.

 

Feedback
0 van 0 vond dit nuttig

Meld u aan om uw bestaande supportverzoeken bij te houden. Als u nog geen ticket hebt gemaakt, kunt u zich registreren of een nieuw ticket maken om te beginnen

scroll naar boven pictogram