You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Outlook Online > Outlook en e-mail > Automatisch antwoorden instellen
Automatisch antwoorden instellen
print icon

Inleiding

In sommige situaties kan het handig zijn mensen die u een e-mailbericht sturen van een automatisch antwoord te voorzien. Bijvoorbeeld als u tijdelijk afwezig bent, op vakantie bent, u part-time werkt of binnenkort een ander (e-mail) adres krijgt.

 

Stap 1

Nadat u bent ingelogd in Outlook Online klikt u aan de rechter bovenzijde van het scherm op het tandwielicoon en vervolgens onderaan het menu op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven‘.

 

Stap 2

Klik op het menu-item ‘Automatisch antwoorden‘. In het scherm dat verschijnt heeft u de mogelijkheid (voor een periode) een automatisch antwoord in te stellen. Dit schakelt u met de schakelaar in en uit.

– U kunt aangeven of het automatisch antwoord alleen voor een bepaalde tijdsperiode verstuurd moet worden (bijvoorbeeld als u een week op vakantie bent). Na het verstrijken van de einddatum wordt het automatisch antwoord dan weer uitgeschakeld.

– U kunt aangeven welk bericht u naar mensen binnen de organisatie en naar mensen buiten de organisatie wilt sturen. (dit kan natuurlijk ook hetzelfde bericht zijn).

– U kunt aangeven of vergaderverzoeken tijdens deze periode automatisch geweigerd moeten worden door het systeem en of u als bezet getoond wilt worden (in Microsoft Teams)

Klik op ‘Opslaan‘ zodra u klaar bent.


 

 
Feedback
0 van 0 vond dit nuttig

Meld u aan om uw bestaande supportverzoeken bij te houden. Als u nog geen ticket hebt gemaakt, kunt u zich registreren of een nieuw ticket maken om te beginnen

scroll naar boven pictogram