You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Home > Office 365 applicaties > Automatisch opslaan in Word permanent uitschakelen
Automatisch opslaan in Word permanent uitschakelen
print icon

Bestanden van een gesynchroniseerde Cloud locatie, zoals OneDrive of SharePoint, worden automatisch opgeslagen tijdens het bewerken.
Dit is voor velen een uitkomst, maar kan in andere gevallen juist voor verwarring zorgen. Er is immers niet zo duidelijk een oudere versie beschikbaar, zoals je dat misschien gewend bent.

Deze functie kun je permanent uitschakelen.

Open Word en doe het volgende:

  • Klik op Bestand links bovenin en kies vervolgens Opties.
  • In het geopende venster kies je Opslaan.
  • Hier schakel je het eerste selectievakje uit
  • Klik ten slotte op OK

Start hierna Word opnieuw op en controleer of de wijzingen zichtbaar zijn.

Automatisch Opslaan uitgeschakeld

Automatisch Opslaan nog ingeschakeld.

Ziet u het vinkje en de roterende pijltjes, doorloop dan bovenstaande stappen nog een keer om automatisch opslaan uit te schakelen.

Als deze niet zichtbaar zijn zoals het eerste voorbeeld, dan is automatisch opslaan uitgeschakeld.

Feedback
0 van 0 vond dit nuttig

Meld u aan om uw bestaande supportverzoeken bij te houden. Als u nog geen ticket hebt gemaakt, kunt u zich registreren of een nieuw ticket maken om te beginnen

scroll naar boven pictogram